Som selvstændig er du både regnskabschef, direktør, indkøber og sælger.
En sætning hører jeg igen og igen.
Ofte når jeg taler med selvstændige og iværksættere, har de mange kasketter på i virksomheden.
Du skal både være regnskabschef, direktør, indkøber og sælger.
Og så er det jeg hører denne sætning: ”Jeg har ikke tid til at sælge”
Og dropper du først salget, så kan det gå rigtig galt for virksomheden.
Uden salg, ingen kunder… Den sætning behøver jeg vist ikke fortsætte.
Jeg vil gerne hjælpe dig med tiden til salg.
Som du måske ved, så er jeg i gang med at lave et kursus i øget produktivitet. Netop fordi jeg ofte hører at det kniber med tiden til salget.
Det seneste halve år, har jeg testet mange ting af, i forhold til at blive mere effektiv og produktiv.
Jeg har prøvet mange ting, som virker virkelig godt, og ting som bare gjorde det hele mere besværligt.
De bedste ting, har jeg fået implementeret i min egen hverdag. I dag deler jeg en af de ting med dig.
Du kender sikkert fornemmelsen med at dagen er gået, og du tænker, hvad fik jeg egentlig lavet i dag.
Jeg har fundet en lille sladrehank.
En lille ting der fortæller dig præcist, hvad du har brugt din tid på i løbet af dagen.
Rooster er en lille udvidelse til google chrome, som logger hvor du er på nettet. Du kan endda sætte små alarmer som ”vækker dig” når du bruger for meget tid på overspringshandlinger som facebook.
For mig er det super effektivt, og har virkelig gjort en forskel, måske det også virker for dig.
(Den er gratis)
Nu fik du et lille tip, så du får mere tid til dit salg.
Brug din ekstra tid fornuftigt til flere kunder, mere salg og bedre bundlinje?
Jeg har samlet mine 22 bedste tips & tricks. Du får et tip om dagen. Et tip som du på kort tid kan bruge i din egen hverdag.