Book flere salgsmøder

Fyld din kalender op med salgsmøder med succesformlen til effektiv mødebooking

Følger du succesformlen, garanterer jeg, at du efterfølgende vil være klædt på til at booke dine egne møder på en mere effektiv måde.

Book din plads nu

Kom med på det næste åbne kursus, og lær hvordan du effektivt booker dine salgsmøder!

Gennemtestet formel med mange års succes

Succesformlen er blevet testet, afprøvet og tilpasset gennem mange år, hele tiden er kurset blevet forfinet for at komme frem til, hvad det er, som sælgerne helt nøjagtigt mangler, når de selv skal udføre mødebooking.

 

  • lh
    Jeg har lært hvilke teknikker jeg skal bruge, når jeg taler med en ny potentiel kunde. I dag booker jeg alle mine møder selv, det sparer jeg både tid og penge på. Jeg kan varmt anbefale Jacobs kursus i mødebooking

    Ernst Jønsson

wheelmonkey_dk_-9
salgschef_dk_28102015_900px_IMG_83A6052

Spar dyr mødebooking

Når du selv booker dine møder, sikrer du den rigtige kvalitet, frem for mange call centres kvantitet. På dette kursus lærer du, hvordan du kommer i gang, hvad du siger til kunderne og hvordan du booker dit møde.

  • salgschef jacob handberg
    Jeg har booket langt over 1000 møder, og jeg vil gerne hjælpe dig. Jeg guider dig igennem, hvordan du effektivt booker de bedste møder.

    Jacob Peirup Handberg

Gennemtestet formel

Succesformlen er blevet testet, afprøvet og tilpasset gennem mange år. Hele tiden bliver kurset optimeret, så du lærer det, der viker i møderbooking i dag. 

  • 12493490_449431751916668_317075685957019538_o
    Tak for et super salgskursus! Det var virkelig den brik i puslespillet der manglede for at komme i gang

    Tina Møller – Chokolade-Hex

wheelmonkey_dk_-10

4 trins succesformel

Følger du min succesformel, garanterer jeg, at du efterfølgende vil være klædt på til at booke dine egne møder på en mere effektiv måde.
På kurset får du svar på følgende:

  • Hvordan vælger jeg den rigtige målgruppe?
  • Hvorfor skal kunderne handle med dig?
  • Hvad siger jeg i telefonen?
  • Hvordan behandler jeg kunderne indvendinger?
  • Hvordan får jeg en mødeaftale?

Har du yderligere ønsker eller spørgsmål, er du mere end velkommen til at ringe på 70 20 88 77.

Ønsker du, at jeg ringer dig op, så udfyld kontaktformularen.

Bliv ringet op

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked

Selvom man har en stor forståelse for sit produkt og de tilhørende salgstaler, er det ikke alle, der kan lide kold kanvas og mødebooking.

Mange mennesker er ikke komfortable med at ringe op til fremmede, og vælger derfor at ansatte telemarketingsbureauer for at udføre denne type af mødebooking. Det er dog ofte en dyr løsning, og det er sjældent, at disse mellemstationer sætter sig ordentligt ind i produktet, fordi telemarktingsbureauer altid vil forsøge at gøre det så billigt som overhovedet muligt – også selvom det koster på kvaliteten.

På dette kursus i mødebooking bliver du rustet til selv at varetage kundekontakten og derved opnå maksimalt profit.

Kontroller selv standarderne

Når du selv varetager opkaldene, sikrer du dig, at opkaldene er af den fornødne kvalitet.

Det er vigtigt at huske på, at hvis et call-center ringer op for dig vil alt, der bliver sagt, blive associeret med dig og dit firma. Det betyder altså, at hvis opkaldet går mindre godt, vil denne negativitet blive projiceret over på opfattelsen af din virksomhed.

På dette kursus i mødebooking hjælper jeg dig med alt, som du frygter ved at varetage et opkald, så du både får fuld profit og en sikring af, at du kan stå inde for alt, der bliver sagt.

 

Kvalitetsopkald fra kilden selv

Som ejer eller ansat i virksomheden ved du bedre end nogen anden, hvad du kan tilbyde til kunderne.

Kundetilfredshed opnås bedst gennem dig, fordi du kan svare på kundens indvendinger. Hvis en tilfældig ansat ved et call-center bliver stillet spørgsmål, personen ikke kan svare på, rammer det virksomheden.

Jo bedre du er til at forstå kundens behov, jo mere tilbøjelig er kunden til at vælge dig, og derfor kan du bedst overbevise kunden, hvis du styrer det hele selv.

Spar dyr mødebooking

Ud over det kvalitetsmæssige perspektiv betyder det økonomiske også en del.

Call-centre har udelukkende profit for øje, så de vil altid forsøge at gøre det så dyrt som muligt inden for rammer af, hvad de naturligvis kan tillade sig. Hvis de ved, at der er en lukrativ handel inden for rækkevidde, skal du ikke forvente at det bliver billigt. Varetager du selv opkaldene, sparer du altså en god sum penge.

Du vil på dette gennemprøvede kursus lære, hvordan du kommer i gang, hvad du siger til kunderne og hvordan du lukker salgene.

Hør om mulighederne for en peptalk eller et foredrag til dit næste salgsmøde

Bliv ringet op af Jacob Handberg

Læs mere om vores andre ydelser

Lej en interim salgschef fra salgschef.dk
Book en peptalk til salgsafdelingen
Effektiv mødebooking
Læs mere på bloggen