Hatten af for Telenor

Det er sjældent at man hører noget som helst godt om teleselskaber. Jeg har selv tidligere været ansat i et teleselskab, omend det var i ganske kort tid. Så jeg kender branchen lidt indefra.

Forleden havde jeg “fornøjelsen” at blive ringet op af Telenor. De ville gerne gennemgå firmaets mobil abonnementer. Hos salgschef.dk er der kun en mobil med Telenor abonnement, alligevel insisterede Bolette på at få lov at komme med et godt tilbud.

Efter hun havde fundet ud af at telefonen var låst i et abonnement, og jeg nok havde været ualmindelig stædig om at hun jo måtte løse den lås der var, for at sælge mig noget som helst skete  der noget helt uventet.

Bolette ville gerne have lov at ringe tilbage efter hun havde talt med sin chef. Som sagt så gjort, ca 20 senere ringede hun tilbage. Nu var telefonen ikke længere låst og hun kunne reducere omkostninger på abonnementet med ca 53%.

Hvad kan man så lære af det? Jo Bolette havde sat sig for at vinde salget, selv om det måske ikke var den bedste forretning for Telenor. Men de har fået en meget tilfreds kunde, der nu fortælle om den gode oplevelse og den gode service fra Telenor.
Telefoni behøver ikke være så svært.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *