Salgschefen har ordet - En blog om salg

Styr processen og “gør det nu”.

Af Jacob Handberg | 26 juni 2012

Styr processen og “gør det nu”: Du kommer fra et godt salgsmøde med en ny potentiel kunde. Nu kan du vælge at skeen i egen hånd og styre processen. Straks du er på din email, skriver du en positiv “tak for mødet mail”. Det kunne …

Styr processen og “gør det nu”. Læs mere »

Sæt mål for dit salg.

Af Jacob Handberg | 21 juni 2012

Når du har sat mål for dit salg, så har du nemmere ved at nedbryde de enkelte mål i delmål. Delmål kan f.eks. være antal ordrer pr. måned eller antal tilbud pr. uge. Men husk at et mål har kun værdi, såfremt det er realistisk. …

Sæt mål for dit salg. Læs mere »

Tænk nu fremad

Af Jacob Handberg | 13 juni 2012

Tænk nu fremad – I går kan alligevel ikke laves om. SALGSCHEF|DK vil med denne uges Tirsdags Tips slå et slag for, at du som person bliver bedre til salg – og får succes med det. Alle mennesker er grundlæggende som de er, og det …

Tænk nu fremad Læs mere »

Boost dit salg – i dag!

Af Jacob Handberg | 05 juni 2012

Boost dit salg – i dag! Hvordan kan du på den mest enkelte måde booste dit salg, så det mærkes på bundlinen? Hvilke ene faktor vil betyde noget for dit salg? Det er ganske enkelt. Begejstring sælger. Alle succesfulde sælgere har masser af begejstring i …

Boost dit salg – i dag! Læs mere »

En freelance sælger koster også penge!

Af Jacob Handberg | 04 juni 2012

Læs her hvorfor det koster penge at hyre en freelance sælger. Nu er jeg efterhånden en del gange stødt på folk der mener at freelance er lig med 100% ren provisionsløn. Bevares, det er da muligt at gøre det på den måde. Jeg har fra …

En freelance sælger koster også penge! Læs mere »

Hatten af for Telenor

Af Jacob Handberg | 08 maj 2012

Det er sjældent at man hører noget som helst godt om teleselskaber. Jeg har selv tidligere været ansat i et teleselskab, omend det var i ganske kort tid. Så jeg kender branchen lidt indefra. Forleden havde jeg “fornøjelsen” at blive ringet op af Telenor. De …

Hatten af for Telenor Læs mere »